La Corriente Sindical d’Izquierda vien de llamar a la participación na fuelga xeneral del 29 de setiembre. Con crítiques al Gobiernu, a la Patronal y a UXT y CC.OO, la Corriente convoca una manifestación alternativa en Xixón.
Dende la CSI vienen de denunciar la situación económica y social que se ta viviendo n’Asturies y nel Estáu español. El sindicatu asturianu señala que la patronal y la banca “pretenden siguir consiguiendo los mesmos beneficios a costa del dineru públicu y del bolsu de los trabayadores”, mentantu que’l Gobiernu “impón una reforma llaboral qu’abarata y facilita’l despidu”
La conxelación y baxa de los salarios, la reducción de les pensiones, l’aumentu de la edá de xubilación a los 67 años, les condiciones llaborales y los recortes n’inversiones sociales y en sanidá, educación y servicios públicos; fueron otres de les crítiques de la Corriente Sindical d’Izquierda.
Al mesmu tiempu, la CSI critica’l llabor d’UXT y CC.OO a los que califica de “dinosaurios burocratizaos” y de tar “financiaos y sosteníos polos distintos gobiernos”. Por mor de les discrepancies colos sindicatos mayoritarios, la Corriente convoca una manifestación alternativa pal 29 en Xixón, con salida a les 13.00 de la Plaza l’Humedal.
Fonte: asturies.com
No hay comentarios:
Publicar un comentario